ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ

Актуализирана на 1 август 2024 г.

Определения и ключови термини

За да обясним нещата възможно най-ясно в тази Политика за връщане и възстановяване, всеки път, когато се споменават тези термини, те са строго дефинирани както следва:

Компания: когато тази политика споменава "Компания", "ние", "нас" или "наш", се отнася до Skillzone, който е отговорен за вашата информация съгласно тази Политика за връщане и възстановяване.

 • Клиент: се отнася до компания, организация или лице, което се регистрира за използване на услугата Skillzone, за да управлява отношенията с вашите потребители или потребители на услуги.

Устройство: всяко устройство, свързано с интернет, като телефон, таблет, компютър или друго устройство, което може да се използва за посещаване на Skillzone и използване на услугите.

Услуга: се отнася до услугата, предоставяна от Skillzone, както е описана в съответните условия (ако са налични) и на тази платформа.

Уебсайт: сайтът на Skillzone™, който може да бъде достъпен чрез този URL: skillzone.bg

Вие: лице или субект, който е регистриран в Skillzone, за да използва услугите.

Политика за връщане и възстановяване

Както при всяко пазаруване, има условия и правила, които се прилагат за транзакциите в Skillzone. Ще бъдем възможно най-кратки, каквито нашите адвокати ни позволяват. Основното нещо, което трябва да запомните, е, че като се регистрирате за платен абонамент или правите покупка в Skillzone, вие се съгласявате с условията, посочени по-долу, както и с Политиката за поверителност на Skillzone и Общите условия на Skillzone.

След покупка на продукт/услуга/абонамент ще бъдете помолени да завършите процес, наречен "потвърждение на качеството на продукта" (PQC), който е процес, използван за избягване на неприятни ситуации, като искане на възстановяване. За да възстановим вашата покупка и да възстановим вашите кредити в сайта, не трябва да сте завършили процеса PQC. Ако не сте завършили процеса PQC, ето списък на всички възможни ситуации, които са валидни за искане на възстановяване на средства:

• Липсваща информация –продукта/услугата съдържа информация, която е посочена в описанието и, но реално липсва частично или изцяло.

• Заблуждаващо заглавие/описание – продуктът/услугата има заблуждаващо заглавие/описание, което може да изкриви решението на потребителя/клиента.

Възстановяване

Ние в Skillzone се ангажираме да предоставяме на нашите клиенти най-добрите продукти/услуги/абонаменти. Всеки продукт/услуга/абонамент, който изберете, се проверява внимателно, за несъвършенства и дезинформация .

Skillzone ще прегледа вашето искане за възстановяване веднага след като го получим и ако отговаря на указанията, посочени по-горе, ще пристъпим към възстановяване на вашата покупка. Възстановяването на средства ,  може да отнеме няколко дни за обработка, но ще бъдете уведомени, когато получите парите си. В случаите, когато след задълбочено разследване намерим, че искането ви за възстановяване не отговаря на нашите указания, ще бъдете уведомени отново. За да се избегне отказ от възстановяване , препоръчваме на всеки потребител, който счита, че кредитите му са били неправомерно изразходвани, да прочете нашите указания за възстановяване преди да подаде искане за възстановяване.

Указания за възстановяване на средства

 Ето всички възможности, при които можете да получите обратно ценните си кредити и да накажете потребителите, които се опитват неправомерно да ги задържат в джобовете си:

• Продуктът/услугата/абонаментът не отговаря на описанието на продукта.

• Потребителят, подаващ искането за възстановяване, предоставя подробности за проблемите, които е открил в продукта/услугата/абонамента, който е придобил.

• Потребителят, подаващ искането за възстановяване, трябва да е използвал валиден метод на плащане, за да завърши покупката. Това не включва продукти/услуги/абонаменти, закупени с купони, промоционални кодове и други условия на плащане, освен плащане с дебит/кредитна карта и токени, придобити чрез плащания с дебит/кредитна карта.

 • Продуктът/услугата/абонаментът не е маркиран като завършен, в състояние, съответстващо на описанието на продукта/услугата/абонамента.

• Транзакцията на продукта/услугата/абонамента е извършена в рамките на по-малко от 2 седмици, и не е маркирана като минала PQC.

 

Вашето съгласие

Използвайки нашия уебсайт, регистрирайки акаунт или правейки покупка, вие се съгласявате с нашата Политика за връщане и възстановяване и с нейните условия.

Промени в нашата Политика за връщане и възстановяване

Ако актуализираме, променим или направим каквито и да е промени в този документ, за да отразяват точно нашата услуга и политики. Освен ако не е предвидено друго от закона, тези промени ще бъдат ясно публикувани тук. След това, ако продължите да използвате услугата, ще бъдете обвързани с актуализираната Политика за връщане и възстановяване. Ако не желаете да се съгласите с тази или с актуализираната Политика за връщане и възстановяване, можете да изтриете акаунта си.

Свържете се с нас

Ако по някаква причина не сте напълно доволни от какъвто и да е продукт или услуга, които предоставяме, не се колебайте да се свържете с нас и ще обсъдим всички проблеми, с които се сблъсквате с нашия продукт.

• Чрез имейл: general@skillzone.bg

Чрез този линк: skillzone.bg/contact-us/